Tvoj.cz

Najdete unás stovky článků o cvičení, tipy a rady jak na to. Dozvíte se o doplňcích stravy, treninkových plánech a jak si sestavit jídelníček. Díky naším článkům a radám můžete hubnout a nabírat svalovou hmotu. V neposlední řadě se Vás snažíme motivovat ke cvičení.

Překladač

EnglishČeštinaБеларускаяHrvatskiDanskNederlandsSuomiFrançaisDeutschMagyarItaliano日本語우리말NorskPolskiРусскийCрпски језикSlovenčinaSlovenščinaEspañolSvenskaTürkçe
Vytvoření webu a internetový marketing zde aplikoval Zdeněk Řeřucha marketingový poradce na volné noze

Jak vybrat nejlepší proteinový prášek

Než se rozhodnete, který proteinový prášek je nejlepší nebo potřebné pro své cíle, zde je krátký protein nátěr, který vám pomůže dělat smysl pro tisíce různých bílkovin prášky, ze kterých si můžete vybrat:

· Syrovátkový proteinový izolát

· Syrovátkový proteinový koncentrát

· Hydrolyzovaný syrovátkový

· Vápník kaseinát

· Vaječný bílek

· Celá vejce

· Micelární kasein

· Atd., atd., atd …

Jaké jsou výhody všech těchto různých forem proteinu?

Syrovátkové bílkoviny tvoří 20% z celkové mléčné bílkoviny. Syrovátka je uznávána pro svou vynikající aminokyselinový profil, vysokým obsahem cysteinu, rychlé trávení, a zajímavé různých peptidů.

Kasein bílkovin činí až 80% z celkové mléčné bílkoviny. Kasein je uznávána pro svou vynikající aminokyselinový profil, pomalé trávení a zajímavou škálu peptidů. Vzhledem k tomu, kasein je pomalu stráven do krevního oběhu, nepoužívejte ho během tréninku nebo po cvičení – potřebujete rychle vstřebává bílkovin v těchto časech.

Sójová bílkovina je nejvíce kontroverzní ze všech druhů bílkovin. Zatímco sója groupies šli do krajnosti, aby štítek sóji jako super jídlo s magickými účinky, tam je také dobré množství výzkumu, který naznačuje, sójová bílkovina může být kontraindikováno v mnoha situacích. Protože všechny nejasnosti, doporučuji vyhýbat se sójové bílkoviny úplně a bude se držet s ostatními uvedenými typy.

Protein prolnutí jsou obecně kombinace několika typů bílkovin směsí, jako je syrovátkový proteinový koncentrát, syrovátkový proteinový izolát, vaječný protein, kasein bílkovin a sójové bílkoviny. Proč byste měli chtít míchat vlastně je? Obdržíte celé spektrum bílkovin a budete dostávat různé míry absorpce z různých typů bílkovin.

Syrovátka hydrolyzáty (také známý jako hydrolyzovaný syrovátkový protein, a jsou také nazývány peptidy), jsou silné bílkoviny, které jsou více rychle vstřebává, víc než jakékoli jiné formě, protože vaše tělo dává přednost peptidů na celé bílkoviny. Hydrolyzáty jsou vyrobeny za velmi nízké tepla, nízké kyseliny a mírné enzymatických procesů filtrace, (ty nejvyšší v základních a aminokyselin s rozvětveným řetězcem) a jsou potenciálně nejvíce anabolické pro krátkodobý syntézu bílkovin, jako je 15 minut před cvičením, během tréninku a bezprostředně po tréninku.

Whey Protein Versus Syrovátkový izolát:

Většina syrovátkových bílkovin prášky, že akcie jsou police dodatek tvoří syrovátkový koncentrát a smíšené s malým podílem syrovátkový izolát. Porovnávání dvou, izolát syrovátkové bílkoviny je dražší než koncentrát syrovátkových bílkovin, protože má vyšší kvalitu (více čistý) a vyšší BV (biologická hodnota). Syrovátkový izolát obsahuje více bílkovin a méně tuku a laktózy v jedné porci. Většina izolátů syrovátkových bílkovin obsahují 90-98% bílkovin, zatímco syrovátka koncentráty obsahují 70-85% bílkovin.

Izolát syrovátkové bílkoviny je nejvyšší výnos bílkovin v současné době dostupné, která pochází z mléka. Vzhledem k jeho chemických vlastností je nejjednodušší vstřebat do vašeho systému. Zřejmě s vysokou koncentrací, se zdá, že izolovat protein by jasnou volbou místo koncentrátu. Nicméně, toto je individuální rozhodnutí, protože izolovat je dražší, a jen proto, že je čistší nezaručuje, že to pomůže budovat větší svaly. Jeho extra koncentrace nesmí ospravedlnit jeho dodatečné náklady.

Jak můžeme použít tyto různé formy v náš prospěch?

Syrovátkové bílkoviny:

Vzhledem k tomu, že je velmi rychle stravitelné nejlepší čas konzumovat, že je do šesti hodin po tréninku, před cvičením nebo snídaně.

Kasein Protein:

Vzhledem k tomu, že je pomalu stráven nejlepší čas konzumovat je to kdykoliv během dne, s výjimkou snídaně a do šesti hodin po tréninku, kdy vaše tělo potřebuje více bezprostřední zdroj.

Soy Protein:

Jak již bylo zmíněno bych vyhnout se tenhle úplně.

Směs proteinů:

Použití směsi vytvoří anabolické prostředí od syrovátky a anti-katabolické prostředí z kaseinu – použití tohoto druhu v obdobích mimo šesti hodiny po tréninku okna.

Syrovátka Hydrolyzáty:

Použijte hydrolyzát proteinů pro vaše před, během a po tréninku výživy, protože tato vstoupí krevního oběhu rychleji než jakákoliv jiná forma.

Peníze stranou, která tvoří bílkoviny si myslíte, že je nejpřínosnější? Proč?

Dolar za dolar, proteinové prášky a nápoje nahrazení jídla mají tendenci být více efektivní než celé jídlo. Nechápejte mě špatně, ačkoli. Protein powDERS jsou ještě doplňky v mé knize. Dodatek znamená kromě stravy. Zdůrazňuji to proto, že zaměření každé diety je třeba jídlo. Celé jídlo je často lepší než prášky, protože to může nabídnout celé spektrum živin, které prášků nemůže.

Většina vašich bílkovin by mělo pocházet z masa, ryb, drůbeže a vajec. Nicméně jak se všechny vaše bílkovin z celé jídlo není vždy praktické a pohodlné, zejména pokud máte jíst 6 nebo vícekrát denně, aby si své potřebné příjmu. Budu stres na vás, pro optimální svalové zisky, že byste měli omezit se na maximálně tři za den nebo 40% jídla.

Pointa je, že oba jsou nezbytné k dosažení kompletní vyvážené výživy, jakož i požadovanou úroveň příjem bílkovin, zvláště pokud nejste velkým fanouškem vaření. Nedělají fatální chybu myšlení proteinové prášky může mít místo pevného výcviku a výživy program.

Takže to, co je výsledek? Jaký je nejlepší protein prášek?

Pro před, během a po tréninku fázi, pokud syrovátka hydrolyzát je první nebo druhé složky na doplnění štítku, pak je pravděpodobně ne natolik, ve výrobku ovlivnit syntézu bílkovin využívat výhod optimální. Jak již bylo uvedeno, syrovátka izoláty jsou také velmi velmi kvalitní syrovátka a pro maximální anabolismus izolátů by měla být kombinována s hydrolyzáty syrovátkových jen před, během a po tréninku fází programu. Zahrnutí malého množství syrovátky koncentrátů vám neublíží, ale nemělo by to být první složka na vany proteinový prášek.

Pokud hledáte pro nejsilnější proteinový prášek využít svůj plný potenciál růstu při všech ostatních denních dob pak použít směs. Obdržíte celé spektrum bílkovin a budete dostávat různé míry absorpce z různých typů bílkovin. Použití směsi vytvoří anabolické prostředí od syrovátky a anti-katabolické prostředí z kaseinu

VN:F [1.9.15_1155]
Rating: 5.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.15_1155]
Rating: -1 (from 1 vote)
Jak vybrat nejlepší proteinový prášek, 5.5 out of 10 based on 2 ratings